YENİ BİR HAYAT YENİ BİR BAŞLANGIÇ

 Herkeze merhaba. Ben Endless Heaven. Gerçek adım ise ŞURA. 18 yaşında hayallerine sımsıkı tutunmuş ve yeni bir hayata ihtiyacı olduğunu anlayıp güzel bir değişime başlamış bir kızım. Bu değişime adım adım yaklaşırken bir yandan da yenilikler deniyorum. Tıpkı uzun süredir düşündüğüm blogger olma hayaline küçük bir adım atmam gibi. Evet. Her neyse…
Size burada hayata dair bir çok şeyden bahsedeceğim. Başka hayatlardan söz edeceğim. Size bir çok konuda tavsiyeler vereceğim. Yeni bir hayata başlamak isterseniz eğer, burada size yardımcı olmaktan gurur duyarım.
Yani sizlere burada bir çok şeyden bahsedeceğim. Ve açıkçası suan nereden başlıcağım konusunda hiçbir fikre sahip değilim. Ama bu sizi endişlendirmesin. Çünkü bu yazma işinde kendimi iyi ve hafifte olsa tecrübeli olduğumu düşünüyorum. Her neyse uzun lafın kısası, gerçekten de hedeflerim için çabalarken bunu sizinle paylaşmaktan ve size de bir yandan bir çok konuda yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım. Umarım attığım bu adım benim yeni bir hayata başlarken ki en büyük destekçim olur. Ve sizlerde bana destek verirsiniz. Çünkü gerçekten bazı şeyleri insanlara anlatmaya ihtiyacım var. Hepinize teşekkür ederim….

🌹ŞURA🌙

Yorumlar

Popüler Yayınlar