BAVULUNU HAZIRLA, YOLA ÇIKIYORUZ🌙

Dünyayı gezmeyi hiç düşündünüz mü? Ben bunu o kadar çok istiyorum ki. Evet Bugün size gitmek istediğim şehirleri göstermek istiyorum.😄 Aklımda o kadar çok şehir var ki. Evet bu hayalimi gerçekleştirirken sizinle de o zamanları paylaşmayı gerçekten de çok isterim. Zamanı gelince o da olucak inşallah bakalım. Her neyse lafı uzatmadan başlıyorum.

1》İTALYA~VENEDİK

Tabiki ilk olarak oraya gitmeyi istiyorum. Orada yaşamayı bile isterdim açıkçası. Rüya gibi bir şehir. 118 adanın üzerinde oluşun bir cennet...VENEDİK.

2》INGILTERE~LONDRA

Evet! Beni içten içe heyecanlandıran o şehir LONDRA
Ve gideceğim yerler listesinde 2. Sırada olan Londra yı sevememin nedenlerinden biri Sherlock Holmes. 

3》FRANSA~PARİS



Aşıklar şehir PARİS! Fransa`'nın başkenti Paris`in insanı kendine bağlayan bir hissi var. Gittiğimde bunu daha derin hissedeceğimi umuyorum.

4》FİNLANDİYA~LAPLAND

Büyüleyen kuzey ışşıkları😍

5》AMERİKA~NEW YORK

Dünyanın en kalabalık şehirlerinden biri olan NEW YORK🌆

6》GÜNEY KORE~SEUL

Gerçekten de hayran olduğum bir şehir. Zaten fazla söze gerek yok. İnsanı kendine hayran bırakıyor.

7》FİNLANDİYA~HELSİNKİ

 Finlandiya`'nın başkenti HELSİNKİ. Renkli ve huzur veren görüntüsü... Buraya gitmeyi gerçekten de çok istiyorum.

8》ISVEÇ~STOCKHOLM
Işte renkli bir şehir daha.🎠😄😍 

9》RUSYA~MOSKOVA

Her mevsimi ayrı güzel...

10》MALDIVLER

305 adadan oluşan cennet adaları MALDIVELER

11》ISPANYA~SEVILLA

💛💙💜💚❤

12》KUDÜS

İLK KIBLE...

13》SUDİ ARABISTAN~QATAR
🌹

14》HOLLANDA~AMSTERDAM

Renkli şehirlerden biri daha. Amsterdam😍

15》DUBAİ

Açıkçası buraya gitmeyi ne kadar çok istesemde ailemle birlikte burayı gezmeyi daha çok isterim.😊

16》ISPANYA~MADRİD

Ve son olarak MADRİD. Diyorum ya fazla söze gerek yok. Şehir zaten kendini anlatıyor. Huzur veren renkli şehirleri cok seviyorum ve oralara gitmeyi cok istiyorum.. 

Umarım hayallerimi gerçekleştirebilirim. Ve bunu yaparken sizinle bu güzel anları paylaşabilirim...

ŞURA🌹🌙

Yorumlar

Popüler Yayınlar