YAŞAMAK İSTEDİĞİN HAYATI MI YAŞIYORSUN? YOKSA İNSANLARIN SENİN İÇİN KURDUĞU O HAYATI MI?

Hiç şunu düşündün mü ? Acaba yaşamak istediğim hayatı mı yaşıyorum? Yoksa insanlarla göre olması gereken hayatı mı? Neden istediğim hayatı yaşamak yerine dünyanın bana koyduğu bir sürü kurallarla yaşamımı devam ettireyim ki?

İnsanlar her konuda kendilerinin daha iyi olduğunu daha doğrusu daha iyi düşündüğünü, mantıklı karar verdiklerini söylerler. Emin ol bunu sende yapıyorsundur. İnsanoğlu değil miyiz sonuçta? Normaldir bu. Bende yapıyorum çoğu zaman. Ama gerçekten şunu bi düşün. Ciddi söylüyorum. 

Nasıl bir hayat istiyorsun? Nasıl bir ev istiyorsun? O kıyafeti giydiğinde gerçektende içinde rahat mısın? Yani mutlu hissediyor musun? Kısaca ben sana şunu soruyorum. MUTLU MUSUN? İçinde huzur var mı? Yada bazı sorunlar yüzünden mi bu haldesin? Hataların yüzünden mi? Afedersin… Çok fazla soru sordum. Bu soruları ben sana sormadım say. Sen bunları kendine sor. Hepsini kafanda topla. Ve cevabını kendin ver. Çökal yolunu aramak zor mu? O zaman gel. Bana da sorabilirsin. Sana yardım etmek beni emin ol çok mutlu eder.
Eskiden düşünüyorum da, gerçekten de hedeflerim için çabalamayıp, sadace hayal kuruyordum. Sadace bir hayalden ibaretti benim için o şeyler. Ve ben eskiden yaşamak istediğim bir hayatın olduğunu bile bilmiyordum. Çoğu zaman insanları taklit ediyordum. ^Aa! Onlar öyle giyinmiş. Ben bu kıyafetle yanlarında baya saçma dururum.^ gibi. Ve benzeri cümlelerle hayatımı kuruyordum. Pardon! Başka ınsanlar kuruyor. Ve ben de buna izin veriyordum. Benim sanki kendimde bile hiç bir söz hakkım yoktu. Mutlu muydum? Buna cevabım ~yerine göre~ cevabı olurdu. Lise hayatım devam ediyor. Ve ben şuan emin olun. Çok mutluyum. Sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü ben eski hayatımı yırtıp attım. İzleri kalbime ve ruhuma kazınmış şekilde ama, zamanla onları kazandıkları yerden ben kazıcağım. Tabiki Allah ın yardımıyla.
Neyse, biraz da yeni hayatım dan bahsedeyim sana. Eskileri zaten sana bol bol anlatmayı düşünüyorum. Şuan okulumu değiştirdim. Yeni okulumdayım. Ve şuan gittiğim okul, bir temel lise. Hoşuma giden yönü ise benim başarılı olmamı isteyen ve çabalayan insanlarla dolu bir okul. Bu kimin hoşuna gitmez ki? Her neyse. Fazla ayrıntıya gerek yok. Seni sıkmak istemiyorum çünkü. Daha anlatacağım binlerce konu var. Hayatın boyunca mutlu ve huzurlu olman ve bir sonraki blogta görüşmek dileğiyle… Hoşçakal, mutlu kal

                                                                                                        ŞURA🌹🌙

https://www.instagram.com/endless_heaven6/

Yorumlar

Popüler Yayınlar